loading...

کارت آبی اقامت ترکیه

بازدید : 62

چرا افتتاح حساب بانکی در ترکیه؟ قطعا دلایل مختلفی برای اینکار می‌تواند وجود داشته باشد.

به گزارش بازار، چرا افتتاح حساب بانکی در ترکیه؟ قطعا دلایل مختلفی برای اینکار می‌تواند وجود داشته باشد. از نیاز شما برای انجام معاملات بانکی گرفته تا الزاماتی که مهاجرت به این کشور ایجاد می‌کند. گرچه می‌توانید از راه دور نیز در ترکیه، حساب بانکی داشته باشید. اما به هر حال، داشتن حساب بانکی در ترکیه، کیفیت زندگی شما را به طرز چشمگیری بالاتر می‌برد.

همچنین شایان ذکر است که این روزها اقتصاد ترکیه نه تنها در منطقه، بلکه در جهان نیز وارد حوزه جدیدی از کارایی شده است. پس به منظور تسهیل عملکرد خود و بهره‌مندی از خدمات مختلف بانکی موجود در بانک‌های ترکیه، بسیاری از ساکنان ترکیه و متقاضیان اخذ اقامت شهروندی ترکیه، به موازات جهش کیفی اخیر ترکیه که چندین بخش حیاتی در این کشور را شامل می‌شود، در حال افتتاح حساب بانکی در ترکیه هستند.

چرا افتتاح حساب بانکی در ترکیه مهم است؟

در سال‌های نه چندان دور، داشتن حساب‌های بانکی و معامله با آن، برای طبقه بالای جامعه، تاجران و افراد ثروتمند، یک تجارت لوکس بود. امروزه دیگر اینگونه نیست، در واقع داشتن حساب بانکی به یکی از ضروریات تامین خواسته‌های زندگی مدرن تبدیل شده است. پس چه دانشجو باشید، چه کارمند یا توریست، افتتاح حساب بانکی در ترکیه مزایای زیر را به شما می‌دهد:

راهنمای گام به گام جهت افتتاح حساب بانکی در ترکیه

پرداخت حق‌الزحمه (اقساط تحصیلی، خرید و اجاره)

پرداخت انواع قبوض (آب، گاز، برق، اینترنت)

انتقال پول بدون مشکل وجه در داخل و خارج از کشور.

دسترسی به خرید الکترونیکی از طریق کارت‌های اعتباری.

انجام مبادله بین دسته‌های ارزی.

شما می‌توانید به کمک اپلیکیشن‌های همراه بانک نیز به حساب بانکی خود دسترسی پیدا کنید و بدون نگرانی از آن استفاده کنید (حتی اگر در ترکیه نباشید).

پرداخت سود بانکی‌

کارت اعتباری چیست؟

کارت اعتباری کارتی است که توسط مؤسسات مالی و به‌ویژه بانک‌ها صادر می‌شود و به صاحب آن امکان وام دادن می‌دهد، بنابراین این نوع کارت‌ها اغلب هم در فروش و هم در دریافت پیشنهادات اقساطی استفاده می‌شوند.

کارت‌های اعتباری ترکیه در سال‌های اخیر خدمات جذابی را ارائه می‌دهند، از جمله:

  • حفاظت و امنیت در برابر سرقت یا گم شدن
  • تضمین حقوق صاحبان آن‌ها، مانند اطمینان از توانایی مالی دارنده کارت اعتباری.
  • دانستن ارزش حساب بانکی مرتبط با کار
  • امکان استفاده در بسیاری از مکان‌ها مانند رستوران‌ها و فروشگاه‌ها. که به افزایش حجم فروش برای آن‌ها کمک می‌کند.
  • امکان خرید یا فروش طلا در هر زمان.

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه

برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه مدارک و مدارک زیر مورد نیاز است:

  • شماره شناسایی خارجی.
  • شماره مالیات از اداره مالیات.
  • برگه آدرس (اجازه اقامت، کپی صورتحساب بیش از ۳ ماه).

مراحل افتتاح حساب بانکی در ترکیه

افتتاح حساب بانکی در ترکیه، طبق مکانیسم زیر انجام می‌شود:

  • ارائه آدرس.
  • شخصاً با پاسپورت خود به اداره مالیات مراجعه کنید، برای دریافت شماره مالیات برای اتباع خارجی به صورت رایگان و این روند در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. مگر اینکه ازدحام وجود داشته باشد.
  • پس از گرفتن شماره مالیات، می‌توانید به هر بانکی که انتخاب می‌کنید مراجعه کرده و حسابی به دلار، یورو یا لیر ترکیه باز کنید.

افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای افراد غیرمقیم

دلایل زیادی برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه وجود دارد. ممکن است یک نفر تجارتی در ترکیه راه انداخته باشد، معاملات بانکی و مالی با خارج از کشور داشته باشد یا ملکی در ترکیه داشته باشد و به حساب بانکی نیاز داشته باشد. در واقع، برای هر گونه اقدامی در ترکیه، شما به یک حساب بانکی در آنجا نیاز دارید. مگر اینکه توریست باشید. البته حتی اگر توریست باشید نیز داشتن یک حساب بانکی بین‌المللی در ترکیه بد نیست. چون به راحتی از طریق آن می‌توانید خرید کنید.

جالب‌تر اینکه شما می‌توانید یک سپرده‌ی سرمایه‌گذاری در ترکیه باز کنید و طبق آن هر ماه سود بانکی خود را دریافت کنید. البته نرخ سود بانکی در ترکیه، بر اساس هر بانک متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی، بهتر است بدانید که امکان افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای افراد غیر مقیم وجود دارد، بنابراین برای تکمیل فرآیند افتتاح حساب بانکی، با انجام کلیه تراکنش‌های اینترنتی از خارج از ترکیه که امکان افتتاح را فراهم می‌کند، نیازی به حضور در ترکیه نیست. اما برخی از بانک‌ها ممکن است به شماره تلفن همراه ترکی برای ارسال پیامک و تأیید مالکیت نیاز داشته باشند.

شایان ذکر است که وب سایت‌ بانک‌ها در ترکیه از زبان انگلیسی و ترکی پشتیبانی می‌کنند. البته برخی از آن‌ها از زبان عربی نیز پشتیبانی می‌کنند. پس در صورت تمایل، با خیال راحت می‌توانید از خدمات بانکی ترکیه بهره‌مند شوید.

افتتاح حساب خود را به آرال گام بسپارید

اگر قصد دارید در بانک‌های ترکیه‌ای حسابی باز کنید و دردسر رفت‌وآمد یا کاغذبازی‌های آنلاین و حضوری بانک‌ها را به جان نخرید، پس باید از یک وکیل کارآمد و مورد اعتماد کمک بگیرید و از او بخواهید که برای شما، حسابی در ترکیه باز کند.

منظورمان درست همان موسسات مهاجرتی معتبر هستند که می‌توانند کارهای بانکی را برای شما انجام دهند. یکی از این موسسه‌ها، موسسه مهاجرتی آرال گام است که می‌تواند به شما در افتتاح حساب بانکی کمک کند و تمام کارها را بی‌دردسر و حتی بدون نیاز حضور شما در ترکیه انجام دهد. موسسین آرال گام از مدت‌ها قبل از تاسیس موسسه، با ترکیه مراودات زیادی داشتند و به همین سبب، اطلاعاتی دست‌اول که معمولا تمام و کمال در موسسه‌های دیگر پیدا نمی‌شود را در دسترس دارند.

بنابراین، در صورتی که به هر دلیلی بخواهید در ترکیه حساب بین‌المللی باز کنید و برای اینکار به اطلاعات زیاد، وکلای مورد اعتماد و ... نیاز داشته باشید، می‌توانید روی خدمات بی‌نظیر آرال گام حساب باز کنید. حتی می‌توانید به صورت رایگان با نمایندگان این موسسه صحبت کرده و از مشاوره‌ی کاملی که ارائه می‌دهند، بهره‌مند شوید.

شایان ذکر است که آرال گام (https://aralgam.com)، بر خلاف اکثر موسسات، اطلاعات جامع و کامل خود را چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری، کاملا رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. حتی اگر تمایل داشته باشید که بیش از این راجع به افتتاح حساب بانکی در ترکیه یا انواع و اقسام مهاجرت به ترکیه اطلاعاتی به دست بیاورید، می‌توانید به وبسایت آرال گام که دانشنامه‌ی کامل و معتبری از تمام این اطلاعات است، مراجعه فرمایید.  

 

https://www.tahlilbazaar.com/news/121331/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87

khashayarkabiri دوشنبه 06 دی 1400 زمان : 22:04 نظرات (0)
بازدید : 64

«ترکیه؟ برای چی؟ می‌توانم از شما بپرسم برای چه قصد مهاجرت به ترکیه را دارید؟ کشورهای زیادی وجود دارند که از هر نظر از ترکیه بهتر هستند. اجازه دهید خدمات خود را در این باره شرح دهیم. برای مثال کانادا...» قطعا شما نیز با چنین سخنانی از سوی مشاورین تلفنی دفاتر مهاجرتی روبه‌رو شده‌اید. کسانی که راجع به کشورهای مورد نظر شما، هیچ اطلاعاتی ندارند و جز تبلیغ خدمات منحصربه‌فرد خود، نمی‌توانند کمک دیگری ارائه دهند. شاید حتی شروع به تحقیرتان کنند، یا صرفا مطالبی را که در وبسایت‌های مختلف وجود دارد را دیکته کنند.

اما آیا این تمام چیزی است که برای مهاجرت به ترکیه نیاز دارید؟ سرکوفت شنیدن، تحقیر شدن یا گوش دادن به اطلاعاتی که خودتان از قبل به آن‌ها واقف بودید؟ در این زمینه چکار باید کرد؟‌ مطمئنا یک راه،‌ یادگیری زبان ترکی استانبولی، مسافرت به ترکیه و آگاهی از تمام چم و خم‌های مهاجرتی است. اما آیا این کار هزینه‌بر و زمان‌بر نیست؟‌چقدر برای مهاجرت فرصت دارید؟ با افزایش روزافزون نرخ دلار و تورم، آیا بهتر نیست از همین حالا اقدام کنید و دو سال برای یادگیری زبان ترکی استانبولی وقت نگذارید؟! اگر این زبان را ساده گرفته‌اید یا تصور می‌کنید که مثل ترکی آذری خودمان است، سخت در اشتباه هستید! ترکی استانبولی از سخت‌ترین زبان‌هاست!

اما با این اوصاف چه می‌توان کرد؟! دفاتر مهاجرتی که سنگ خودشان را به سینه می‌زنند و ما هم صرفا می‌خواهیم به ترکیه که بیخ گوشمان قرار دارد مهاجرت کنیم و از خدمات جذاب آن بهره ببریم. راهش را به شما خواهیم گفت.

خدمات آرال گام

قصد داریم به شما موسسه مهاجرتی آرال گام،‌ یعنی موسسه‌ای را معرفی کنیم که خدماتی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. خدماتی که کمتر ممکن است در سایر دفاتر مهاجرتی دیده باشید. آرال گام از همان ابتدا،‌ یعنی سال 1394، برای مهاجرت به ترکیه تاسیس شد.

موسسین این مجموعه که برای انجام کارها و مراودات خود با ترکیه به کمک‌های زیادی نیاز داشتند و برای دستیابی به اطلاعات کامل، مجبور به سفرهای متعدد به ترکیه بودند، به این فکر افتادند که یک موسسه‌ی مهاجرتی برای ترکیه باز کنند و به مشتریانی که امکان مسافرت متعدد به این کشور ندارند را راهنمایی کنند.

خدمات آرال گام شامل مهاجرت تحصیلی، خرید ملک در ترکیه،‌ ثبت شرکت در ترکیه،‌ ثبت ازدواج بین‌المللی در ترکیه، اجاره‌ی ملک در ترکیه، اخذ اقامت شهروندی در ترکیه، اخذ پاسپورت ترکیه، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در ترکیه، افتتاح حساب بین‌المللی به صورت غیر حضوری، افتتاح حساب بانکی معمولی در ترکیه و ... خواهد شد.

دفتر اصلی این مجموعه در استانبول قرار دارد، ولی شما از طریق نمایندگی‌های آن در تهران، تبریز، ارومیه، اصفهان، مشهد، ازمیر و آنکارا می‌توانید جهت مهاجرت اقدام نمایید.

مشاوره‌ی رایگان

شایان ذکر است که شما جهت مهاجرت به ترکیه می‌توانید به صورت رایگان با این مجموعه مشاوره شوید. اگرچه منظورمان از مشاوره‌ی رایگان، دیکته کردن مطالبی که در وبلاگ‌های مختلف وجود دارد نیست. برخی از دفاتر مهاجرتی حتی جهت مشاوره‌ی تلفنی هم هزینه‌ای دریافت می‌کنند تا با شما از روش‌هایی صحبت کند که به احتمال زیاد، خودتان نیز می‌دانستید. اما آرال گام، به صورت تلفنی یا حضوری، مشاوره‌ای کامل و رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد و برای اینکه اطلاعات بیشتری را مطرح کند، شما را مجبور به قرارداد بستن نمی‌کند.

پس اگر تمایل دارید که به صورت کامل راهنمایی شوید و از چم‌وخم‌های مهاجرت به ترکیه سردربیاورید، فقط کافی است که با این مجموعه تماس بگیرید. البته ما هنوز تمام خدماتی که درباره آرال گام است را ذکر نکرده‌ایم! پس به خواندن ادامه دهید.

صداقت مجموعه‌ی آرال گام

از همان ابتدا که وارد سایت می‌شوید، می‌توانید در بخش «درباره‌ی ما»، صداقت خالصانه‌ی مجموعه را ببینید. موسسانی که برای کار با ترکیه به اطلاعات نیاز داشتند و خودشان در گذشته با مشکلاتی روبه‌رو بودند.

حتی به این نکته نیز اشاره شده است که از ابتدا، این مجموعه صرفا جهت مهاجرت به ترکیه تاسیس شد، ولی از سال 1398، تغییراتی در نوع خدمات آن لحاظ گردید. از این رو امروزه شما می‌توانید جهت مهاجرت به سایر کشورها از جمله کانادا، آلمان، مالزی، چین، روسیه و جمهوری آذربایجان نیز از آرال گام کمک بگیرید.

شایان ذکر است که برای ارائه‌ی خدمات در سایر کشورها به جز ترکیه نیز اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از آن‌جا که این موسسه، با نماد و هویت خاص خودش، حس اطمینان را در مشتری ایجاد کرده و سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی مهاجرت دارد، پس طبیعتا می‌توان جهت مهاجرت به سایر کشورها نیز به آن اعتماد کرد.


از دیگر خدمات آرال گام  می‌توان به دانشنامه یا به عبارتی، وبلاگ و وبسایت https://aralgam.com اشاره کرد. با مراجعه‌ای ساده به وبسایت این مجموعه با دریایی از مطالب روبه‌رو خواهید شد که ممکن است در سایر وبلاگ‌ها نظیر آن را ندیده باشید. از کمک و راهنمایی که جهت مهاجرت به ترکیه نیاز داشته‌ باشید، در قالب مقاله‌هایی منحصر‌به‌فرد، دست اول و کامل وجود دارد.

این مقاله‌ها به شما به صورت کلی و جزئی راجع به مهاجرت به ترکیه توضیح خواهد داد و به ترتیب دسته‌بندی شده‌اند. این مطالب تا جایی دقیق و جزئی هستند که سطح درآمد مربوط به هر رشته‌ی تحصیلی را در سال 2021 مشخص کرده‌اند و هر سال نیز مطالب،‌ به‌روز رسانی خواهند شد. پس از این جهت، می‌توانید مطمئن باشید که مطالب کپی‌شده یا تکراری نیستند و صحت تمامی آن‌ها توسط موسسین مجموعه که به زبان ترکی استنابولی و انگلیسی مسلط هستند، تایید می‌شود.

در آخر هم می‌توان به کیفیت بالای خدمات کلی آرال گام اشاره کرد. شعار این مجموعه، به طور حتما رضایت مشتری است و به‌خاطر صداقتی که دارد، از همان ابتدا به این نکته اعتراف کرده که رضایت یک مشتری، چندین مشتری دیگر را به همراه می‌آورد. پس این مجموعه در راستای افزایش کلی خدمات خود می‌کوشد و حتی فرصت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظر را برای مخاطبان فراهم کرده است. پس در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود را از طریق تماس تلفنی یا ایمیل، به مشاورین و موسسین مجموعه منتقل کنید.

قطعا کمتر مجموعه‌ی مهاجرتی را دیده‌اید که چنین خدماتی ارائه می‌دهد. پس می‌توان تضمین کرد که اعتماد به این مجموعه جهت مهاجرت و خروج از کشور، تجربه‌ای دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

https://rasekhoon.net/article/show/1596526/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%84-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA

khashayarkabiri پنجشنبه 02 دی 1400 زمان : 14:13 نظرات (0)
بازدید : 85

آزمون سات یک آزمون بین المللی برای وروود به دانشگاه و سایر مراکز آموزشی است که در سراسر جهان برگزار می شود. البته این آزمون در ایران برگزار نمی شود و داوطلبان ایرانی که مایل به شرکت در این آزمون می باشند، می توانند در یکی از کشورهای همسایه ثبت نام نموده در روز آزمون در آن مرکز آزمون حضور یابند. کشور ترکیه یکی از این کشورهای همسایه است که به راحتی می توان برای اخذ آزمون به آن سفر کرد، به علاوه دانشگاههای برتر ترکیه نیز قبولی در این آزمون را برای پذیرش در دانشگاه معیارخود قرار داده اند.

 آزمون اس ای تی ، یک آزمون سنجش استعداد تحصیلی برای دانش آموزان سال آخر دبیرستان یا کسانی است که این دوره را به پایان رسانده اند و به وسیله ی آن توانایی تفکر انتقادی و قدرت تحلیل لازم برای پیشرفت تحصیلی این دانش آموزان، سنجیده می شود. اکثر دانشگاههای معتبر آمریکا و سایر کشورهای جهان، نتیجه ی این آزمون را برای پذبرش فرد در دانشگاه خود کافی می دانند. اکثر دانشگاههای آمریکا و کانادا نتایج آزمون سات را می پذیرند. قبولی در این آزمون علاوه بر اینکه در اروپا برای ورود به بسیاری از دانشگاهها کافی می باشد، در دانشگاههای برتری مانند هاروارد، یاله و آکسفورد برای کسب بورس تحصیلی نیز، الزامی می باشد. برای پذیرفته شدن در دیگر موسسات نیز کسب نتیجه ی مطلوب در این آزمون، یک امتیاز در پروفایل فرد می باشد.

در سال های اخیر میزان تقاضا برای تحصیل در ترکیه به شدت نه تنها از سمت ایرانیان بلکه از جای جای دنیا افزایش پیدا کرده است. از مهمترین دلایل این امر را می توان رنکینگ دانشگاه های ترکیه در سطح بین المللی دانست. ورود به دانشگاه های ترکیه راحت نیست در بسیاری از موارد سیستم پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها به مراتب سخت تر از اتحادیه اروپا و در برخی از موارد حتی آمریکا می باشد.

نکات مهم مربوط به آزمون اس ای تی :

-           آزمون سات برای سنجش تواناییهای نوشتاری، شفاهی و ریاضی داوطلبان است.

-           سوالها 4 گزینه ای است.

-           آزمون SAT  از سال 2016 به جای 2400 از 1600 امتیاز محاسبه می شود.

-           برای آزمون سات محدودیت سنی وجود ندارد.

-           امتحان اس ای تی هر سال در ماههای اکتبر، نوامبر، دسامبر، مارس، ماه مه ، ژوئن و آگوست و در روزهای شنبه برگزار می شود.

-           نمی توان در یک روز در هر دو آزمون استدلالی و موضوعی شرکت کرد.

-           نتایج آزمون سات در دو هفته مشخص می شود.

برای شرکت در این آزمون محدودیت سنی وجود ندارد ولی باید در کشور خود تحصیلات دوره ی دبیرستان را به پایان برده یا در سال آخر این دوره باشید. برای کسب امتیاز مطلوب در این آزمون باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. توصیه می شود سطح متوسط بالاB2 را برای ورود به این آزمون به پایان برسانید.

مراکز آزمون سات

در ترکیه 12 مرکز و مدرسه معتبر برای اجرای این آزمون وجود دارد. هر مرکز آزمون کد مربوط به خود را دارد و هنگام ثبت نام باید کد مربوط به مرکزی راکه مراجعه نموده اید، در فرم ثبت نام وارد نمایید. ممکن است بعضی از مراکز ثبت نام هزینه ی اضافی درخواست نمایند و تاریخ و هزینه ی ثبت نام در مراکز مختلف، متفاوت خواهد بود.  

ثبت نام برای آزمون SAT

شما از طریق وب سایت کالج برد، تلفن و پست می توانید ثبت نام کنید. هنگام ثبت نام باید یک عکس از خودتان آپلود کنید. بارگذاری عکس یکی از مراحل ثبت نام در آزمون سات می باشد و برای حفظ امنیت آزمون، در روز آزمون این عکس با شناسنامه ی شما تطبیق داده می شود. هنگام ثبت نام کاملا باید نام قانونی و دیگر مشخصات خود را تکمیل نمایید. از همخوانی اطلاعاتی که ثبت کرده اید با اطلاعات مندرج در مدارک شناسایی خود مطمئن گردید. می توانید به همراه ثبت نام در آزمون سات ، در آزمون آزمایشی آن نیز ثبت نام نمایید. هنگام پر کردن فرم، به کدهای تحصیل درخانه (970000) یا در دبیرستان، و برای مرکز آزمون خود به یک کد کالج برد احتیاج خواهید داشت. به علاوه برای فرستادن امتیآز خود در این آزمون، برای دانشگاه و کشوری که می خواهید نیز، به کد آنها احتیاج خواهید داشت.

برای ثبت نام از طریق پست، شما باید از مرکز آزمونی که به آن مراجعه کرده اید، کتابچه ی راهنمای ثبت نام در آزمونهای سات، را دریافت نمایید. کتابچه ی راهنما به همراه یک فرم ثبت نام و پاکت پستی ارائه می شود. پس از پر کردن فرم همراه کتابچه، با پست کردن آن ثبت نام خود را انجام داده اید. در چند مورد دیگر باید ثبت نام را از طریق پست انجام دهید. از جمله اگر خواهان آزمونی در نزدیکی محل اقامت خود هستید، خواهان شرکت در امتحان روز یکشنبه هستید، می خواهید با چک یا حواله هزینه ی مربوطه را پرداخت نمایید، 13 ساله یا کوچکتر هستید، عکس شما آپلود نمی شود و یا می خواهید در یک مرکز بین المللی ثبت نام نمایید. اگر در کشورهایی غیر از آمریکا می خواهید از طریق پست ثبت نام نمایید، باید قبل از آخرین مهلت ثبت نام بین المللی، فرم خود را پست نمایید.

طبقه بندی سوالات آزمون ست

امتحان اس ای تی که از طرف کالج برد (College Board) ترتیب داده شده است، شامل دو آزمون جداگانه ی استدلالی و موضوعی می باشد. در سال 2016 سیستم این آزمون تغییر کرد و به دو شکل کتبی و کامپیوتری ارائه گردید. این آزمون که برای اولین بار در سال 1926 از طرف کالج برد برگزار شد، دانش جویان سراسر جهان را با محتوای درسی دبیرستانهای آمریکا می سنجد و رتبه بندی آن اعتبار جهانی دارد. با اینکه این آزمون در ابتدا برای ورود به دوره ی کارشناسی در آمریکا برگزار می شد، اکنون بیش از 50 کشور و 3000 دانشگاه نتایج این آزمون را برای ورود به موسسه ی خود می پذیرند. عمدتا شرط پذیرش دانشجویان در دانشگاهها، قبولی آنها در آزمون سات1 یعنی ریاضیات و منطق می باشد، ولی برای بعضی رشته ها، موفقیت در آزمون سات 2 نیز خواسته می شود.

آزمون سات 1 : امتحان سات 1، یک آزمون استدلال چند گزینه ای است که 3 ساعت و 45 دقیقه به طول می انجامد و برای سنجش توانایی ریاضی و کلامی دانش آموز طراحی شده است. شامل 3 بخش ریاضی، خواندن انتقادی و نوشتن می باشد. امتیاز هر بخش مابین 200 تا 800 است. برای پذیرش در دانشگاههای آمریکا امتیاز هر سه بخش مد نظر می باشد. ولی در دانشگاههای ترکیه امتیاز دو بخش ریاضی و خواندن، برای پذیرش به دانشگاه لحاظ می شود و بخش نوشتن مورد نظر نیست.

آزمون سات 2: یک آزمون موضوعی است که در یک ساعت برگزار می شود. موضوعات آزمون، تاریخ، ریاضیات، زیست شناسی، شیمی، فیزیک و...می باشد و نمره ی امتحان مابین 200 تا 800 است. اکثر دانشگاههای آمریکا حداقل موفقیت در سات یک را خواهانند ولی دانشگاههای برتر ممکن است نمره ی قبولی در هر دو آزمون را طلب نمایند. در ترکیه به هنگام پذیرش دانشجویان خارجی امتیاز آزمون سات 2 نیز مورد توجه قرار می گیرد.

نتایج آزمون سات در دانشگاههای آمریکا به مدت 5 سال معتبر است. در ترکیه و برای دانشجویان خارجی ، این مدرک به مدت 2 سال معتبر می باشد. اعتبار مدرک قبولی در آزمون اس ای تی، در کشورهای مختلف، متفاوت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آزمون sat اینجا کلیک کنید.

khashayarkabiri شنبه 04 اردیبهشت 1400 زمان : 13:53 نظرات (0)
بازدید : 105

به گزارش آناتولی قوانین اخذ اقامت توریستی ترکیه و تمدید آن در سال 2020 تغییر کرده است. مدت زمان اخذ اقامت گردشگری ترکیه از این سال یک ساله خواهد شد.

اگر شما پیش از تاریخ یکم ماه ژانویه 2020 جهت دریافت این اقامت اقدام کرده باشید، بر اساس گفته مسئولین اداره مهاجرت ترکیه، درخواست شما نیز مانند دیگران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مطابق با این قانون شهروندان جهان به جز شهروندان کشورهای جزو اتحادیه اروپا، جمهوری خلق چین و کشورهای عضو در سازمان همکاری توسعه اقتصادی می‌توانند پس از پایان مهلت اقامت موقت توریستی خود را، طبق مقررات موجود به ترکیه سفر کنند.

اتباع خارجی از جمله ایرانیان پس از پایان مهلت اقامت توریستی می‌توانند از هر 180 روز در سال 90 روز را در این کشور سپری کنند.

البته افرادی که با اقامت توریستی به این کشور مهاجرت کرده‌اند می توانند مهاجرت خود را به تحصیلی و یا کاری تغییر بدهند و یا با مالکیت اموال اقامت دائم بگیرند.

 اطلاعات بیشتر : https://www.aloapply.com/extend-turkey-residence/

از آنجایی که برای سال دوم اقامت توریستی شما تمدید نمی شود شما باید یکی از راه های زیر را برای تمدید اقامت خود انتخاب کنید.

گلدن مکس در حال بررسی راه های اقامت ارزان قیمت در ترکیه می باشد.

برای بررسی و دریافت این راه ها این صفحه را دنبال کنید.

۱-ثبت شرکت در ترکیه

برای ثبت شرکت و اطلاع از هزینه های آن با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت گلدن مکس  فرآیند مربوط به ثبت شرکت شما را به صورت کامل با هزینه کمتر از ۱۰ میلیون تومان انجام میدهد.

پس از ثبت شرکت میتوانید درخواست اجازه کار را نمایید و اقامت توریستی خود را به اقامت کاری تبدیل نمایید.

توصیه تگلدن مکس  این است که حداقل ۳ ماه قبل از تاریخ اتمام اقامت توریستی خود نسبت به ثبت شرکت خود اقدام کنید.

هزینه حدودی ثبت شرکت در ترکیه ۵۰۰۰ لیر در سال 2020 برآورده شده است که در پست ثبت شرکت در ترکیه به تفضیل مراحل را توضیح دادیم

۲-ویزای تحصیلی

این اقامت می تواند حتی از طریق کلاس های تومر که هزینه پایین تری نسبت به دانشگاه دارد باشد.

هزینه های دانشگاه در ترکیه بسیار بالا و با دانشگاه های اروپایی برابری میکند.

۳-خرید خانه (مالکیت اموال غیر منقول)

بر خلاف شرکت ها و فروشندگان ملک که ادعای خرید ملک به ارزش بالای ۲۵۰ هزار دلار می کنند( برای دریافت پاسپورت ترکیه) شما با هر مبلغی و در هر شهر و یا روستایی از ترکیه میتوانید نسبت به خرید خانه در ترکیه اقدام کنید.

در فایل های فروش گلدن مکس حداقل قیمت برای خرید خانه 120 هزار لیر است که متعلق به سوییت هایی در استانبول هستند.

با درا بودن ملک و زمین شما میتوانید اقامت هرساله ترکیه را دریافت کنید.

khashayarkabiri پنجشنبه 15 خرداد 1399 زمان : 15:11 نظرات (0)
بازدید : 113

دولت ترکیه تمدید اقامت موقت توریستی برای اتباع بعضی از کشورهای خارجی از جمله ایران را به یک سال محدود کرده است.

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داده بر اساس مصوبه جدید دولت این کشور، اتباع خارجی به جز شهروندان "کشورهای عضو سازمان همکاری توسعه و اقتصادی، اتحادیه اروپا، فدراسیون روسیه و جمهوری خلق چین" از اول ژانویه سال آینده میلادی (۲۰۲۰) اقامت موقت گردشگری را برای مدت یک سال خواهند گرفت.

بر اساس این مصوبه جدید، متقاضیان تمدید اقامت موقت توریستی تنها می توانند حداقل پس از گذشت یک سال از پایان مهلت اقامت یک ساله توریستی خود، دوباره برای دریافت این اقامت اقدام کنند.

 

 

در سال 2020 مطابق قانون جدیدی که از سوی اداره مهاجرت ترکیه اعمال شده است، احتمال تمدید اقامت توریستی ترکیه برای متقاضیان بسیار کمتر شده است و اگر درخواست تمدید رد شود، شخص تنها قادر است حداقل یک سال پس از اتمام مهلت اقامت توریستی خود مجدداً برای اخذ این اقامت اقدام کند.

با این وجود همچنان راه‌هایی وجود دارد که شما بتوانید اقامت خود را در ترکیه تمدید کنید و در این کشور بمانید. شما بسته به هزینه‌ای که می‌توانید متحمل شوید و بسته به شرایطی که دارید می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کرده و اقامت خود را تمدید کنید. طبیعی است که برخی از این روش‌ها پرهزینه‌تر از دیگری هستند ولی شاید شرایط شما یکی را از دیگری به‌صرفه‌تر ارزیابی کند.

 

 

البته هنوز این قانون به‌صورت عملی اعمال خود را آغاز نکرده است پس نمی‌توان با قطعیت درباره راه‌های مقابله با آن صحبت کرد، چون در عمل می‌تواند خیلی سخت‌گیرانه و حتی برعکس، بسیار آسان‌تر از متن نوشته شده باشند. برای آشنایی بیشتر با این روش‌ها تا انتها با ما همراه باشید.

 

پروسه اقامت پروسه ساده ای نیست که ان را به هر کسی واگذار کنید . از پرداخت مبلغ به کسانی که شرکت  ندارند و بدون مجوز فعالیت میکنند خودداری کنید . بدون شک یا  پولی که داده اید چه کم و چه زیاد از دست خواهید داد .از شرکت های معتبر و با تجربه کاری بالا کمک بگیرید . روی مجوز شرکت تاریخ فعالیت هر شرکت مشخص هست


 

khashayarkabiri پنجشنبه 08 خرداد 1399 زمان : 12:05 نظرات (0)
بازدید : 333

کارت آبی ترکیه یک فرصت مناسب برای تمدید اقامت ترکیه برای افراد خارجی است. مهاجران افرادی هستند که کشور خود را به دلیل رؤیاهای کاری ، زندگی و ساختن برجسته ترین شرایط ، وقتی همه گفته می شود ، ترک می کنند و مایل ها را از دوستان و خانواده و اعضای خانواده خود در انتظار ایجاد آینده ای باشکوه و مطمئن برای خود و حرکت می کنند.

در طول سال ، تعداد زیادی مسافر برای سفر به مکانهای باشکوه و نقاط خاص به  کشور ترکیه سفر می کنند. و حتی ممکن است ، برخی دیگر با یک درخواست و تحقیق ، ترکیه را برای همیشه انتخاب کنند.ترکیه مدتی است که شاید بهترین انتخاب برای کشور ایران باشد. یكی از اصلی ترین توضیحات در این باره ، نزدیك بودن آن با ایران و نزدیکی  فرهنگ ، جو و غیره است.

همچنین توسعه اقتصادی عظیم و قابل توجه آن ، شمار زیادی از افراد در سراسر جهان از جمله ایرا را جذب خود میکند.کارت آبی ترکیه فرصتی ویژه برای دادن مجوز کار برای صنعتگران ، رقبا ، افراد متخصص و افرادی که در ترکیه املاک خریداری کرده اند و یا جمع افرادی که منابع خود را در این ملت قرار داده اند میباشد.برای بدست آوردن این موضوع ، کارت فیروزه ای ترکیه می تواند مانند کارت سبز آمریکایی یا کارت آبی اروپایی تلقی شود ، اما چند تضاد وجود دارد.

علاوه بر چیزهای دیگر ، در کارت سبز ، کمی به طبیعت توجه کافی نشان می دهد ، آنها فقط تلاش می کنند در کارهای خارج از خانه معتدل و غیرقابل تحقق قرار بگیرند ، در حالی که ترکیه با این چیدمان بیشتر پیش رفته است و این کارت فیروزه ای فرصتی برای افراد با استعداد است. کارگران واجد شرایط برای به دست آوردن کارت ، باید در این ملت سه سال بگذرانند و در طی این سه سال ، شما باید بی وقفه روال کار و گزارش های مربوط به پول و کار خود را معرفی کنید و بعد تصدیق آن ، بعد از سه سال می توانید چنین کاری کنید وبا اطمینان به صاحب کارت فیروزه ترکیه تبدیل شوید و پس از دو سال می توانید تقاضای تابعیت کنید و به دنبال تصدیق شورای وزیران ، این هدف مهم را انجام دهید.

کارت فیروزه ای ترکیه در هر حالتی برای افرادی که به طور رسمی در ترکیه مورد استفاده قرار می گیرند ، فرصت مناسبی را رقم زده است. شرکت های خارجی که به مدت حداقل 2 سال در ترکیه فعالیت می کنند نیز می توانند برای این کارت و اقامت شهروندی اقدام کنند.در زمانی که کارت فیروزه ترکیه را در دست داریم ، می توانیم به همان اندازه ساکنین ترکیه و هر آنچه دوست داریم از فرصت ها استفاده کنیم و می توانیم اکنون بدون درک چالش ها و شرایط کاری که داشتیم ، بیشترین کار را بکنیم.

حق اصلی که ما از آن محروم هستیم گزینه رای گیری و مسائل نظامی است که از نظر متفاوت دیگر هیچ تمایز دیگری با ساکنان ترکیه نداریم.با این حال ، ترکیه برای هر اجتماع افراد شرایطی تعیین کرده است. کارت آبی به دلیل اهمیت فوق العاده ای برای محققان ، شرایط متخصصان را در یک بازه زمانی کوتاهتر از بقیه بررسی و پشتیبانی می کند.

رقبا هیچ معافیتی ندارند و به سرعت می توانند کارت فیروزه ای ترکیه دریافت کنند.استراتژی دیگر دولت ترکیه کمک به جمع افرادی است که شیوه زندگی ، آداب و رسوم ، مناطق تفریحی و تعطیلات و غذای این ملت را برای همه ارائه می دهند.

 

khashayarkabiri چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 زمان : 15:31 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • 1400
  • 1399
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 437
  • بازدید کلی : 2,612

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد